Skip to main content

Pink Wink & Miracle Colors

Çatlak ojelerden sıkıldım, şöyle tırnaklarıma bir renk gelsin dedim; böyle oldu, bence pırıl pırıl çok da güzel oldu :D Altta bir kat Pink Wink var. Kendileri bir H&M ürünü olup Yunanistan ganimetlerim arasındadır. (Yunanistan'daki H&M'de yaptığım alışverişi hatırlıyorum da sadece makyaj malzemeleri vardı ve 60 Euro falan tutmuştu, olsun valla gene olsa gene yaparım. Ben bu gisişle hiç uslanmaam :D Bu arada H&M de Türkiye'deki mağazalarına da kozmetik ürünlerini getirse diyorum? Çünkü ben şahsen ojelerinden ve parlatıcılarından çok memnunum, farları pek iyi değil ama olsun o kadarcık.)


Şişesi de çok şirin, Betty Boop'lu :) 
Yalnız fırçası biraz ince, mesela Flormarınkilerden daha ince. Kötü bir yön olarak söylemiyorum bunu, sürerken zorlanmadım. Tek başına da çok tatlı bir rengi var ama ben üstüne Flormar'ın yeni çıkarttığı Miracle Colors serisinden U24'ü tek kat sürdüm.


flaşsız


flaşlı

Flaşlı fotoğraflarda parıltılar oldukça rahat gözüküyor. (Bunlara cam kırığı efektli deniyordu değil mi?)
Ben bu seriyi sevdim, diğer renklerine de bakacağım. Hoşuma giden olursa mutlaka alırım :)

Herkese iyi pazarlaar! :)
Yeni bir haftanın başlamasına az kaldı, koca bir haftayı daha atlatmak için bol bol enerji toplayıın :D

Comments

Popular posts from this blog

Phils Camboys Live on Demand -- Toffee Calma

So far, no link is surfacing that points to the actual uploaded Toffee Calma Webcam Scandal where an indie film actor star in a webcam nude show. The alleged screen capture of the webcam nude show points to Phils Camboys Live on Demand but where is it really?

Paulo Avelino Bench Photo Scandal

GLO COMMENCES OPERATION IN GHANA.

                                      George Andah Glo Mobile Ghana Limited yesterday announced the commencement of activities marking the launch of the network starting with the 'Reserve Your Number' campaign. The campaign will enable up to one million users in Ghana to reserve their preferred numbers on the Glo Mobile Network. Addressing journalists in Accra, George Andah, Chief Operating Officer (COO) of Glo Mobile Ghana, said the 'Reserve Your Number' campaign marks the first in a series of activities earmarked for the entry of the highly anticipated Glo Network onto the Ghanaian market, adding that other exciting activities have been lined up which will culminate in a mega corporate and mass cerebration like never before.